Mogge...

... Är hemma iallafall=)

Han kom hem runt 12 någongång, han drack kaffe med oss och sen åkte jag och Alfons för att hämta Kelly hos gammelmomma så att Mogge skulle få sova en stund.
Efter att mer eller mindre vart vaken sedan Fredag morgon tyckte jag att han kunde få sova et par timmar, snällt va? ;)

Jag passade på att hämta lite papper från Sandra som jag sedan åkte och lämnade hos Emilia, medans barnen sov i bilen. Alfons sov 3 timmar från att vi åkte hemifrån tills dess att vi var tillbaka i Myrviken, Kellan sov bara drygt en timma och börjar bli väldigt trött... Så henne kanske det går bra att lägga fast det är sommartid nu-alltså ska vi lägga barnen en timma tidigare än vanligt.


Nu ska jag mysa lite med barnen innan dom ska sova och sen ska vi lasta ur allt Mogge köpte i Tyskland..Lär kunna ta en stund antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0