Mental förberedning!

Imorgon kommer att vara en sån där super jobbig/tråkig dag, då jag inte jobbar men istället har en massa telefon samtal att ringa.. försäkringskassan, a-kassan, någon studie vägledare mm mm.. Jippie, eller så inte!
Barnen ska vara på dagis iallafall annars hade det förmodligen inte blivit mycket gjort, dom är ju inte den bästa kombinationen ibland direkt ;)

Annars idag så har förresetn gammelmomma och momma vart hit en sväng på lite kaffe, det uppskattade både vi vuxna och barnen.

Och eftersom det tydligen inte går att komentera på andras bloggar nu så vill jag passa på att säga:
 lycka till Linnea med familj som SNART kommer få bäbis.
och sen vill jag ge en krya på kram till Vinga..!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack:)Ja, jag hoppas att det blir snart... så kanske man hinner få tillbaka liiite figur innan vi ska få gå på bröllop;) Hihi!

2009-03-10 @ 23:16:16
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0