Mellis i pulkan

Efter att äntligen fått med mej en väldigt arg och sur Alfons från dagis så packade jag upp mellisen jag gjort iordning till barnen och haft i väskan.. Då vända hans humör, det var nyponsoppa och macka, Affe älskar nyponsoppa.
Kelly tjurade inte minsta lilla, men trots det lånade jag med två pulkor från dagis för att komma hem över huvudtaget.









Efter att vi just kommit in kom Emilia och Erik hit, dom ska ju ha bäbis igen så dom ska få en spjälsäng och syskonvagnen av oss..
Emilia hade med sej köttfärs så vi snodde ihop någon slags chilicon carne av det vi hade hemma och åt. Trevligt med middags sällskap!





    Dessa skor hittade jag i sko garderoben.. Vart kommer dom ifrån och när har jag köpt dom?! Prislappen satt kvar och dom ser oandvända ut =) Tur att det är vår så att jag kan andvända dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0