Löst!

Nu äntligen kommer Mogge snart hem med däck till bilen :)
I Lillsjöhögen hittade han 4 däck som ska passa..*pjuh*

Man får ju inte köra med dubbdäck i Tyskland och här i Sverige får man egentligen inte köra utan vinterdäck nu (tror jag) men eftersom slutdestinationen är Tyskland där man inte får ha dubbdäck, får man alltså köra med sommar däck även i sverige.. Konstigt nog. Det känns lite vanskligt att dom ska köra genom hela Sverige med sommar däck eftersom föret kan vara precis hur som helst nu, men jag har gett min karl srikta order om att köra lugnt! Hellre att det tar en dag extra och han kommer hem, än att han vill hem fort, men kanske aldrig kommer hem *hemska tanke*

Prällen har vart här och hon verkar jätte rolig och bra. Det var samma som vigde dej och Anders, Emilia.

Nu ska jag fortsätta med maten som vi ska äta tillsammans med Sandra, Fredrik och Stella innan dom åker till annat land.

Adjö på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0