Kvalitets tid!

Nu känner jag att jag har tid att blogga lite bättre =)

Nu har jag gjort helg och vi har just kommit hem från stan. Vi åkte in till stan alla 4 direkt efter jag slutat jobbet idag för att handla diverse mat prylar. Vi var även in på stan där jag fixade både örhängen till bröllopet och en sömmerska till min klänning- Evys svärdotter kunde göra det..Tjohoooo!!

Annars då..?

Mogge har blivit arbetsbefriad ett tag framöver, vi ska på Hab. på Onsdag för att få reda på vad dom kommit fram till, tårt grejorna till bröllops tårtan är beställda, vi har fortfarande inga vigsel ringar.. mm mm.

Ja det var ungefär det jag kom på att skriva om nu..










"Åhh blåa mössan väääldigt fin"  sa Alfons när han såg dem här (fula) mössan på stan idag.. Så vi köpte den när han verkligen tyckte den var sååå fin.

Nu sk ajag läsa igenom mina 120 inlägg innan Let´s Dance börjar... En del av dom iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0