Kärlek.

Vad heter ni? CArro och Mogge.. Snart Macknow =)
Hur träffades ni? Genom en av Mogges närmaste vänner och min bekanta vid namn Peppe.
Hur länge har ni varit tillsammans? 8 år i höst.
Är ni förlovade? Japp, kollade just i ringen för att kunna räkna ut antal år vi vart tillsammans =)
Bor ni ihop? japp!
Har ni barn? 2 super söta!
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Jag kör säkert, Mogge kör fort ;)
Kommer du ihåg er första kyss?  Japp, länge leve ris puffar ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Mogge sa det typ en dag efter vi vart tillsammans..Själv väntade jag ett tag.
Vem är äldst?  Mogge
Vem fyller först på året? Mogge
Vem är längst? Mogge!! Typ huvuden längre =D
Vem sjunger bäst? Mogge sjunger jätte  bra, på allvar! Jag sjunger mest. 
Håller ni i handen på stan? Sällan nu för tiden när man har barn att hålla reda på så hinns det inte med.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte mer än att vi umgåtts ett par veckor innan, innan dess hade Peppe bara pratat om honom som sin "rike vän" med den nya bilen... Hahaha´nu har vi varken nya bilar eller pengar ;)
Har ni någon speciell låt? Fråga man Mogge så är det förmodligen någon Twisted siterlåt, vilken som helst.. Frågar man mej så har vi det inte.
Har ni stora framtidsplaner? Dom största planerna har redan satts i verk d v s barnen.. Men visst finns det massvis med mer som vi vill göra.
Har ni gråtit i varandras armar? jajjemensan!
Bästa presenten han/hon gett dig: Måste nog vara tråkig och säga barnen, men så är det!
Vem lagar bäst mat? Måste säga jag här eftersom jag inte gillar pås pytt ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Leker med barn, lagar och äter mat, sitter i soffan eller framför datorn efter barnen lagt sej.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nä men vi provar klämma in någon emellanåt :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3 km ungefär.
Blir ni lätt svartsjuk? Nej inte nu längre, det var värre i början, då var jag dödligt svart sjuk!
Brukar ni bråka? Väääldigt sällan, har bråkat riktigt 1 enda gång, men det är inte alltid vi är ense för det.
Har du slagit till honom/henne någongång? Nej, skulle aldrig falla mej in!..Inte på allvar iallafall.
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? Jag ska ju lova honom att älska honom i nöd och lust, så det får bli det svaret .
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Utan tvivel.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer!! Jag hatar att sms:a
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Gillar hela paketet!
Brukar nån av er prata i sömnen? Han säger att jag gör det.
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? ett par mil kanske ;)
Hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar? Ensamt och tråkigt!

Vill att alla gör denna lista =9

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Så du gillar HELA paketet på Mogge? ;-) Det måste han uppskatta.. haha

2009-03-05 @ 08:21:02
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0