Känns bättre!

resten av dagen har inte alls vart så hemsk som tidigare..Tack o lov!

Vi åkte iväg til Evy och mötte upp Mogge efter jobbet och drack kaffe.. Ok, där var barnen långt i från solskens humör, men kaffe fick vi och det var det vi ville ha.
Sen åkte vi hem för att äta middagen som jag lagat tidigare under dagen och barnen åt som hästar. Antingen var det väldigt gott eller så var dom bara vrål hungrig. Något måste det ha vart för så där beskedligt som de åt idag äter dom aldrig annars.

Barnen har badat tillsammans och har just lagt sej..

Chefen har jag pratat med och jag ska jobba Ons, Tors, Fre och Mån.. Inget som var planerat sedan tidigare, men någon skulle visst vara ledig och jag tackar och tar emot =)


Nu är det snart bara en månad tills jag och Mogge står som nygifta. Herre gud vad det är saker att tänka på! Blir säkert jätte bra i slut ändan, men just nu känns det som allt bara är en enda stor smet.


Några minuter efter att jag friat till Mogge i höstas när vi var i Sundsvall =)


Vår vackraste dotter!


Vår vackratse son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0