Jakten på mörkt hår!

Det är inte det lättaste att få mörkt hår när man en gång blekt det, det kan jag lova!
Just nu sitter jag med tredje omgången färg i håret och hoppas verkligen att det tar den här gången. Första gången färgade jag rött (för att håret inte ska bli grönt) och efter det i med brun färg, men det bruna tog dåligt, så jag och Kelly har vart och akut handlat hår färg i Svensta nyss... Och nu sitter jag allstå här igen, men färg.

Mogga åker ikväll i sällskap med fredrik till Tyskland.. Så imorgon ska Kelly sova hos gammelmomma och Alfons ska vara där några timmar på dagen så att jag kan gå på stan i lugn och ro och fixa det jag måste.


Igår med röd färg i håret.


Just nu med brun färg i håret.

Tur att jag inte kom på att göra detta dagen innan bröllopet! isåfall hade jag vart rödi hårbotten på mitt egna bröllop och färgan skulle se ut ungefär så här:

Vackert va ;)

JAja, man kan ju inte lyckas med allt heller!  =/

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Haha! Rött är verkligen inte din färg min madame!

2009-03-27 @ 11:41:52
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Marleen

Min röst ligger på att du ska ha "röd spikklubba", som översta kortet, på bröllopet... Det kommer bli en brud man sent glömmer...



Lite tråkigt dock om du ska ha vit klänning, det börjar regna, och färgen rinner ner... Hmmm, kanske ska skippa "spikklubba" i alla fall...

2009-03-27 @ 15:14:54
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Linda

Ne man kan ju inte lyckas med ALLT! ;) Men du har ju 2 vackra barn... Hi hi:)

2009-03-30 @ 21:40:41
URL: http://bbsbrud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0