Jag har inget att skriva om...

..Så egentligen borde jag låta bli. Tanken var det iallafall.

Men nu istter Mogge och kollar påWrestling och jag har gjort det vanliga på datorn d v s läst bloggar, kollat "fejjan" och kollat mailen.. Så vad göra nu?

Det gick fort att jobba de 10 timmarna idag, rätt roligt när man hittar på saker faktiskt, ändå var det väldigt skönt att komma hem till mina egna barn som var på glatt humör och hade saknat mej =)

Nu ska jag nog tjata på Mogge att han ska stänga av Wrestlignen och kolla på en fil med mej istället..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, dom har sagt det men jämt när jag/vi behöver det så finns inga fröknar eller så är de nå annat. Jag tror inte dom vill ha nå barn där! Men i morgon ska jag ringa chefen och prata om detta. Även fast det är skollov så har inte jag lov så jag fattar inte varför det är mindre fröknar då. Dom säger att dom går efter barnens schema och Felicia som inte ha nå schema får aldrig komma på loven då.



Ja, visst är det skönt när man märker att ens barn saknar en? :) Det kan man inte jämt tro... ;)

2009-03-04 @ 21:59:36
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0