Ja jag har läst igenom...

..NAttens inlägg och konstaterat att det var en och annan felstavning.. Man kan ju inte vara bra på allt ju, jag kan tydligen inte blogga efter att jag vart på kalas där en och annan öl och cider slunkit ner ;)
Men som sagt så hade vi super roligt och jag hoppas att det inte var sista gången dom hade en sån tillställning!

Jag hade sagt till mej själv att jag skulle ta det lugnt eftersom det kommer vara massa föräldrar till barnen som jag tar hand om på vardagarna.. Men väl där, med party humöret i topp kände jag att det är MIN fritid och jag gör vad jag vill då! Det är så väldigt sällan vi är ut på något och då vill jag kunna göra som jag vill. Visst, det hade väl inte vart kul om man blitt så klen att man kräktes, var otrevlig eller somnade vid bordet- jag gjorde inget av det. Himla kul att träffa alla privat =)


En skål hemma hos Tommina och Jonas innan det bar iväg till hackås.


Framme i Hackås! (ja, Tommina hkar sej aningen för att se jämnlång ut med mej)


Part glada Jonas, Tommina och Mogge


Våra bordskavaljeer!


Sen var det frågesport! Och eftersom Tommina var i vårt lag ringade vi såklart in alternativ X


Och visst var hon bra på att suga (stooora tuggummin) men tyväärr vvar hon inte bäst.


Tappra försök till att dansa.








Jag vet inte om kameran känner av fotagrafens syn ;)


Alla var vi glada och danssugna!






Han var nyktarer än vad han ser ut =)




Hemma igen!

Idag har vi iallafall vart på loppis på Folkan och på massa ndra ställen.. OCH hämtat hem Alfons som haft det jätte bra med moffa och morbödrer och mostrar i Sällsjö.
Jag har inte vart jätte klen idag, men jag var heller inte körbar, så jag tog med mej Mogge och Kelly in till stan och vi hade mamma-pappa-och-kelly dag idag.

Nu ska vi titta på film och invänta jobb imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0