Intervjun.

Nu är jag tillbaka från "intervjun" eller jag skulle snarare kalla det visningen av wärdshuset. Det gick nog bra för jag skulle iallafall få provjobba i Påsk för att se om det funkar eller inte.
Det verkar vara ett roligt och ganska omväxlande jobb och det skulle nog passa mej kanon! Jag älskar ju att få träffa folk, vara trevlig och se till att folk har det bra:)

När jag svängde ner på dagsi för att hämta barnen förrut hade dom precis lagt Kelly och Alfons var på väg att läggas ut i vagnen, så utan att visa mej för barnen frågade jag om jag skulle låta dom sova eller ta med dom hem. Dom tykte att dom kunde sova kvar där. Så  om en halvtimma ska jag hämta upp dom små liven.

Publicerade en bild förrut så att enbart Sandra skulle få se den, om ni som har bloggkoll undrar alltså;) Kanske var fler som hann se den innan jag tog bort den??
Jaja, klänningen jag hade på mej var för stor och ska skickas tillbaka, så nu måste jag på stan och leta en annan att ha på mej =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0