Inte-gråta-träning!

förrut ikväll kollade vi på Familjen annorlunda, där gifte dom sej.
Bruden grät i kyrkan och då kollade Mogge på mej och sa "ja, så där ska du då inte göra i kyrkan"
Gissa vad jag redan gjorde.. Grät så klart! Mogge bara skakade på huvudet och fortsatte kolla på tv:n :)

Så nu har jag suttit och lyssnat på den låt som mest troligt kommer att framföras i kyrkan. Jag har inte gråtit under någon av gångerna men jag vet att jag kommer stor böla när jag hör den i kyrkan, vet! Och då får Mogge tycka vad han vill ;)
Dessutom ska hon som sminka mej ha smink jour och rycka ut ifall det skulle behövas =)
Jag tänker på pappa och Monas bröllop när jag hör den, så kanske spelades den där eller så inbillar jag mej bara..?
Himla fin är den iallafall och jag börjar längta riktigt mycket till våran dag nu!


Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Mona

Är det en hemlis vilken låt som ska spelas?

Vi hade tre när vi gifte oss men då kanske jag inte ska skriva här vilka det var....

Fina var de allihopa :-)

2009-03-31 @ 10:05:39
Postat av: Sandra J

Jag såg oxå det programmet och sa till Fredrik att jag kommer böla som en TOK när Mogge och Carro går fram till altaret...! Känsliga saker det där så det är väl klart att du ska gråta om du känner för det och det kommer du förmodligen att gör aoxå ;-)

2009-03-31 @ 11:39:19
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0