I övrigt igår..

..Så var jag och kollade på Vigge byggdegård, dä festen eter bröllopet ska vara. JAg hade Evy med mej eftersom det är alltid bra att ha ett par extra ögon, byggdegården var långt över förväntan, både storleksmässig och utrustnings mässigt=)
Så där kommer vi nog kunna ha en bra fest!


Mogge och Kelly tog en paus på loppisen och åt en korv=)
På Loppisen hittade jag iallafall 2 par byxor till Alfons, bröllops skor till Kelly, vinterskor till Kelly och ett Nalle Puh data spel till Alfons (som inte funkade på våran dator) 


Liza leker med barnen och pappa och Mona lagar den super goda maten som vi vart bjudna på.. Asiatiskt!

Igår på fryshuset köpte vi även en ny overall till Kelly som förmodligen kommer att vara lite stor nu sissta delen av vintern, men lagom nästa, ett par jeans till mej och ett par mjuka jeans till Kelly..

Nu ska jag ta på mej jackan och åka på jobbet..

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Kan du inte lägga in någon bild på evy? =) Tror att de kanske var henne jag träffade på 50års kalas i helgen?!? Kom på nu att de var nog hos dig jag kände igen henne och hon kände igen mig men vi kunde inte koppla varifrån. Hoppas de är bra! Kram

2009-03-02 @ 09:34:17
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0