Härliga väder...

.. Stanna!!

Gud vilket underbart väder vi har idag!
Nu hoppas jag att detta väder håller i sej så att vägarna tinar och blir bar, så att Mogge kan åka till Tyskland i helgen=)
Han ska ju dit och handla drickat till bröllopet och då ska jag och barnen mysa. En natt ska Kelly få sova hos gammelmomma och då ska jag och Alfons passa på att umgås. Så skönt att kunna ha en dag, en kväll, en natt och en dag till med honom. Vi kan lägga oss när vi vill, han kan sova i min säng, jag kan sova i hans säng om jag blir mörkrädd, vi kan äta vad vi vill och vi kan göra vad vi vill =)


Idag har iallafall Petra vart här medans barnen vart på dagis, vi satt ute på altanen och drack kaffe i solen. Jag hoppades på en solbränna, men allt jag fick var ett par fräknar :/
Efter vi hämtat igen barnen var vi ute fram tills middagen var klar, nu har barnen just duschat och sitter i soffan och kollar på film.


Idag åkte Kelly skoter.. Bara peltor lurarna kom på så :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0