Handlakevillage!

Eller handsjöbyn om man så vill !!

Jag har alltså återigen vart och fyndat i en av medlemmarna i Takidas hemtrakter =)

För 205 kronor kom jag hem med detta!


Till mej! 2 linnen, en kjol, en tunnika, en t-shirt och 3 långärmade tröjor (värdelös bild)


Till barnen och födelsedags presenter.

Det sammanlagda värdet skulle ha blivit minst 1785 kronor!
Så jag råder er att åka till Handsjöbyns sport och fritids affär, även kläder som inte kommer från 5 och 10 kronors rummet är jätte billiga!! Där ska jag nog handla nästa års vinterkläder till barnen.

Jag har ringt samtalen men inte blivit mycket klokare för det måste jag säga.. Hmm kanske Mogge kan lista ut hur allt ska vara, med aktivitets stöd, a-kasse avgift, utvecklings ersättning osv..?

Nu ska jag snart hämta barnen på dagis, men innan dess ska jag ringa på badet och klaga!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Men vad du hittar mycket fint! De är ju kul är de är billigt =)

2009-03-11 @ 16:34:09
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Marleen

Snacka om att kunna fynda :)





Tyvärr har du väl försäkringskassan i ett nötskal att göra med, och även om du ringer och får ett svar, så kan du få ett annat svar nästa imorron om du pratar med en annan... Jättevirrigt!

(En kompis ringde till och med en trejde gång, så hon hade fått 3 olika svar, på samma fråga, samma dag, hur ska man kunna göra rätt när inte ens de vet vad som är rätt?)

2009-03-11 @ 20:47:29
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Vart ligger handsjöbyn? :)

2009-03-12 @ 13:41:30
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0