Får jag inte magsjuka nu, lär jag aldrig få det!!

Den sista tiden har mer eller mindre alla haft magsjuka, men vi har klarat oss. Jag undrar hur länge det är tänkt att vi ska klara oss egentligen, vi har ju inte haft magsjuka på hela vintern ju?!
Idag på jobbet torkade jag både kräk och diaree på två olika barn som vart hem skickade, mådde bra hela dagen, men på eftermiddagen innan jag skulle hem började jag känna att jag var yr i huvudet och att det vattnades i munnen på mej. Än har jag inte kräkts och det har lugnat ner sej, men jag känner mej inte helt 100%:ig heller.. Så i eftermiddag har jag mest bara legat i soffan och hoppats på att inte kräkas. Kräks jag inte under natten så jobbar jag imorgon, för om jag skulle bära på någon bacill så kom den ju från förskolan iallafall.


Kan man vara annat än kär i denna unge?!


För att inte tala om denne!




Alfons och Kelly skulle promt hjälpa Mogge att dra dammsugaren genom huset förrut i eftermiddag:)


Söt ungar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skicka städteamet till mig också är du snäll...

2009-03-05 @ 21:32:27
Postat av: Ullis

fick Kelly ha byxorna o Alfons tröjan=))! HAHa=)) vad ska ni göra på Lördag? ska till Kövra i morgon så tänkte om jag fick komma o hälsa på på lördag?=)

2009-03-05 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0