Ettriga lilla tös!

Vilken morgon from hell vi hade imorse!!

Först och främst var jag döds trött och ville inte kliva upp, barnen ville tillslut att vi skulle kliva upp så då gjorde vi det.. Men det var då det brakade loss. Kelly skrek och skrek.... och skrek. "tuuuuutteeeen!" La sej på golvet och sker lite till (mycket till)
Jag förklarade för henne att hon måste äta frukost innan hon får tutten.
"INTE FIKA!!!!!"
Nej men då får du inte tutten heller!
Ungen fortsätter och skrika och grina, slänga sej på golvet, stampa i golvet och allt annat som hör där till.
Då säger jag till henne att hon får gå och sova om hon inte slutar.
"JAAAAA, SOVA, TUTTEN" Får jag till svar.
Nej, sova utan tutten säger jag och sätter henne i sängen.
Och ungefär där började hon skrika så att mina trummhinnor gick i strejk!

Efter jag duschat klart fick hon komma upp från sängen men fortsatte att tjura ända tills vi var på dagis.. Där började hon skrika när vi skulle gå, men det har hon gjort senaste tiden, så det är vi vana.

Tur att Alfons var medgörlig denna morgon iallafall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0