......

Har ingen rubrik efetrsom jag igentligen inte har något att skriva om, men lik förbaskat sitter jag här va?!



Idags kaickade jag iväg Alfons på dagis utan blöja.. HAde inge större förhoppningar på att det skulle gå jätte bra och det gjorde det inte heller. Men han hade iallafall kissat några gånger på pottan och toaletten, men endel kom i byxan också..
Så då fick jag en anledning til att tvätta ikväll ;)
Men man måste ju börja någonstanns och efetrsom han nästan alltid är utan blöja hemma (naken nertill) och det funkar jätte bra, han går och kissar på pottan eller säger till att han vill kissa på toaletten, så känner jag att jag vill köra på nu.. Förväntar mej inte att han ska vara "torr" på dagtid först efter sommaren, och det får gärna ta lite tid, bara det blir gjort!!

Nu är det nog svamlat om kiss och bajs för stunden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0