Besök

Hela eftermidagen hade jag och Kelly besök av emilia, Erik, Ullis och Hampus. Undertiden var Mogge och Alfons hemma hos svärmor och hjälpte henne att bära in ved.
Mycket trevligt var det med besök dom både fikade och åt med oss.

Efter dom åkt hem och Mogge och Alfons kommit tillbaka drog jag igång dammsugaren och när jag ändå var igång så torkade jag golven också..

Känns lite ovant att vara hemma medans båda barnen är på dagis, det har ju vart rätt mycket jobb påsista tiden och när jag vart ledig har jag haft barnen hemma.. Rätt skönt och avslappnande och göra allt i den takt man själv vill:)
Imorgon är jag också ledig, men resten av veckan ska jag jobba i Oviken, nästa vecka ska jag jobba i Hackås fram tills på Torsdagen, sen ska jag jobba både lång Fredagn och påskafton uppe i persåsen. Det ska bli spännande, det var ju ett tag sedan jag jobbade inom resturang branchen, men jag gillar det.. Man får ju träffa väldigt mycket olika människor och det trivs jag med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0