Äntligen hemma!!

Efter en hel dag i stan, så är jag äntligen hemma!

Dagen började med att vara hos gammelmomma klockan 9 och en timme senare var jag och Sandra på stan där jag beställde ringar till mej och Mogge, köpte klänning, hårfärg, bokstavströjor till barnen, jeans till mej och förmodligen något mer med ;)

När jag var klar på stan hämtade jag upp Alfons hos gammelmomman (och lämnade Kelly kvar tills imorgon) och åkte till momman där Alfons fick ett påsk ägg och jag fick än brun utan sol spray...
Efter vi vart där en stund åkte vi till Emma och hennes familj och vart bjudna på jätte god middag för att sen åka till Sandra och Stella för att färga våra hår (mitt och Sandras hår alltså)
Barnen lekte och bråkades om vart annat och när Alfons såg näst intill full ut av trötthet, åkte vi hem.. 1 km innan vi var hemma somnade han i bilen, men somnade tack och lov om direkt jag gjort han klar för natten och stoppat han i säng=)

Nu ska jag ringa min sambo och höra vart dom är och sen ska jag läsa bloggar inna jag lägger mej i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0