"åka stan"

I ett par dagar har Alfons tjatat om att åka på stan, vart han fått det ifrån har jag ingen aning om eftersom det inte är ofta som han vart på stan.. Men men, vill han på stan, så ska han få åka till stan! så imorgon åker jag, Alfons, Sandra och Stella på stan och ev. går en sväng på marknaden.. Annars finns det ju många andra affärer som jag hellre går på =D

Tältet på dagis var iallafall mkt uppskattat av barnen där, så pass att vi får se om det håller en vecka på sin höjd;)

När jag kom hem fårn jobbet var det bus med barnen en stund innan det var läggdags för dom.. Strax efter 18 låg båda i sina sängar redo att sova.. (Tur det eftersom jag vart lika hängig idag som igår, hoppas bara det är trötthet och ingen sjuka av något slag på G.) När jag berättade för Alfons om att vi skulle på stan med Stella imorgon, efter han har sovit (eftersom han inte förstår imorgon, igår, idag osv så får vi förklara det så) la han sej gladeligen på kudden och skulle sova, annars brukar han ska prova att få komma upp till oss en stund till..
"åhhh sova nu, sen åka stan mamma, Stella" sa han..
Hoppas att han tycker det är roligt när vi väl är där också.

Snart är det let´s dance så nu ska jag värma upp och sätta på mej dans pjucksen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0