Äckligt!

Fy tusan! Var det någon fler som såg dokumentären "How dirty can i get" igår kväll??
Det var så äckligt bitvis så att jag höll på att kräkas (när killen jonglerade runt med sina avskrapade fot förhårdningar) Nu somnade jag visserligen ifrån slutet, men det kan ju inte vara hälsosamt att inte duscha på 4 veckor (eller vad det va)
Killen fick ju bekymmer med sina genitala delar efter  ett tag ju och det kan ju inte vara roligt.

*ryser*

Om 20 minuter är det dags at åka mot jobbet för att jobba fram tills klockan 15, sen skulle jag vilja hitta på något, men vad har jag ingen aning om..?


Pajjas Kelly!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hehe, det blir ju billigast om man skickar ut inbjudningar på det viset ;)

Hade vart jättekul att komma, men det är lite långt att åka upp bara över 1 helg. Synd det inte va veckan innan, har nämligen påsklov då :P

Du får slänga upp tonvis med kort här i bloggen så jag kan sitta och lipa lite över hur fint det är ;)

2009-03-05 @ 10:42:50
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0