109

Just nu är det 109 anmälda till vårat bröllop som kommer stunda om drygt 3 veckor..
Jag är så tacksam för all hjälp vi får och kommer få!
Allt kött har vi fått, maten får vi lagad, potatis gratängen ska vi tydligen få, nån som bakar förmodligen världens bästa 3 vånings tårta, hjälp med fest program, servett vikning, dukning, hjälp att lägga upp klänningen, nån som står i baren, barnvakt, folk som plockar disk mm mm. Känns som att allt jag ska göra nu är att säga ja i kyrkan ;) Visst ska jag hjälpa till med dukning osv. men sen är nog det mesta fixat och det känns så himla skönt, sån lättnad!
Och vi kommer inte ha någon serverings personal man får ta det man vill ha själv, så det problemet slipper vi.

Igår la Sandra i lite slingor i mitt hår, så nu känns med bättre.


Liiite ljusare i allafall :)



Kommentarer
Postat av: Desirée

Jäklar vad snyggt alltså!! Vad hette brunfärgen du färgade?

riktigt snyggt och frächt! Du ser äldre ut på något sätt =)

2009-03-30 @ 12:58:20
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Linda

Nu lyckades du, super fint:)

2009-03-30 @ 21:43:15
URL: http://bbsbrud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0