Vilken pers!

Ikväll var det inte lätt att få Kelly att somna!
Hon skrek, jag skrek, vi skrek! Alfons däremot, han låg som ett ljus i sängen och blädrade i sin bok, så jag var så klart tvungen att sticka ut huvudet från Kellys rum och tala om för han vad duktig, snäll och stor kille han var som låg så snällt fast Kelly och jag lät som vi gjorde.
Tillslut bad Alfons om att få ringa och säga god natt till pappa och det fick han så klart.
"Kelly arg, mamma vansinnig, Alfons stor och duktig kille"
Verkligen jätte kul att höra han säga så till sin pappa...Eller inte!

Att han sa så beror nog på att jag för att överrösta Kelly i hennes skrikande sa: "JAG BLIR VANSINNIG!!!!"

Jaja, tillslut, efter mycket om och men så somnade hon ca 21.30, alldeles för sent, men ack så skönt när hon till slut slog igen sin 2 blå.


Idag har jag iallafall haft stängningen och barnen gick på dagis fram till  kl18 och det hade gått jätte bra. Imorgon ska vi in till barnenshus för att byta filmer som Alfons fick när han fyllde år och sen hittar vi nog på något mer när vi ändå är inne.
Efter det ska vi till Emilia för att planera helgens utflykt till Ullared närmare=)

Nu ska jag se reprisen på "big brother".... Vilken fritid va!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahaha H, nu skrattar jag så att jag gråter lite.. Förlåt...men jag känner igen mig själv lite där;) Tur att ingen av mina har börjat skvallra sådär riktigt än, då får jag väl börja passa tungan..lite kanske?

2009-06-02 @ 07:52:52
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0