I Love Uggla!!

Mannen, myten, legenden!!
        Magnus Uggla


Jag är mer eller mindre uppvuxen med Magnus musik och när jag i mina tonårs bästa dagar träffade en karl som gillade honom lika mycket som mej, då visste jag att han ska jag säga "ja" till en vacker dag i kyrkan!  =)

Här är ett axplock av de finaste låtar han gjort, som jag och min då blivande make lyssnade rätt flitigt på ett tag!

www.youtube.com/watch?v=8gWo9C11egc&feature=related 


www.youtube.com/watch?v=xZkh-OCt6ak&feature=related 

www.youtube.com/watch?v=T6YiucVhFBc&feature=related 

www.youtube.com/watch?v=JNVf9kPXldo Inte Magnus men ändå sååå fin låt.. Fast bättre med Uggla!!

www.youtube.com/watch?v=X1T-VkS3EcU&feature=related 


Så underskatta aldrig Uggla!! Han är nog den bästa svenska artisten!

Visst är han bra?

Kommentarer
Postat av: Syster

Det finns inget mer svenskt än Magnus Uggla. Möjligtvis köttbullar då. Är man uppvuxen med hans musik så är man. :p

2009-06-12 @ 22:52:30
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0