Trodde jag ja...

Bara för att Alfons legat tyst som en mus i en timma behöver det tydligen inte nödvändigtvis betyda att han sover. Det har jag lärt mej ikväll. Strax för 21 la han sej och klockan 22 hör jag att han gråter. Jag går upp och förösker få honom att somna, men det gick inte alls. jag la mej t o m i han säng, men han satt upp klar vaken och klappade mej på kinden. Så nu sitter han i soffan och kollar på Formel1 på tv:n, men snart  måste han sova, annars orkar han inte upp imorgon. Tur att han inte behöver vara på dagis först klockan 8.30, men innan dess ska han ju äta frukost och göras klar också, det kan ta sin tid.

Så går det när man låter han sova till klockan 16 på eftermiddagen, man får skyllas sej själv helt enkelt =/

Kommentarer
Postat av: Towa

Tack för hjälpen!

2009-06-21 @ 22:50:49
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0