Stången..

Bilder på den vackra midsommar stången kommer. Mogge har med sej kameran på jobbet för att visa oss här hemma hur det ser ut där han jobbar, jag är verkligen super intresserad och tyckte det var en kanon idé att ta med den ;-)
Fast jag ser nu när jag kollar ut att den blåst omkull :( Jag måste alltså ut efter att Alfons lagt sej och ställa upp den igen, där kan den ju inte ligga och bli förstörd heller.

Annars har det inte hänt mycket här hemma. Jobbade till 17, hämtade barnen, hem lagade mat, åt mat, städade med hjälp av Kelly, hängde tvätt, sjöng med barnen, tittade på Spindelmannen en stund, la KElly, lyssnade på Kellys skrik och nu inväntar jag läggningen av mitt äldre barn som snart kommer att ske.

Förresten så sov Kelly hela natten inatt !! 
Jag vet att jag aldrig skulle ha skrivit det, för det kommer förmodligen innebära att hon sover jätte dåligt inatt. Tur är det iallafall att Mogge kommer hem någon gång under dagen imorgon så vi kan hjälpas åt.

Eftersom jag inte har nån kamera att knaääa med, så kommer här en hel hög med lite äldre bilder:


Stella och Alfons för drygt 3 år sedan!




image20
Kelly för drygt 1½ år sedan
image240
Hampus och Erik för drygt 1 år sedan

image235

image218

image221
Stella och Alfons i vår solen i fjol.

image193

image187

image174
Kelly på Affes 2 års kalas

image159
Go ungarna!

image137
Nä men, han har ju haft napp.. Då var han ju pytteliten ju !!

image141
Så söt att jag dör!

image129
HAHAHAHAHA!!! Titta Sandra, hon har haft det här gapet läänge!! Ser ni vad hon åt till frukost??

H�mtar bild.. Klicka f�r att st�nga bilden


image332

image271





Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.. Nu ska jag lägga Alfons istället. Tur att jag inte börjar jobba först klockan 9 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ullis

´va små =)))

2009-06-18 @ 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0