Städat!

Nu är hela huset rent! Kelly har "hjälpt" mej nu på morgonen, så nu kan jag åka till Ullared med gott samvete =)

KElly haltar idag också, men hon klagar inte över att det gör ont iallafall, så det är väl bra. Fast å andra sidan så frågade sköterskan Kelly om hon hade ont i foten
"jaa ont toten" också river hon av sej strumpan på högra foten och visar ett liiitet, liiitet sår på ena tån "komme bloden"
Så man kan ju inte förlita sej på henne direkt, hon är ju inte ens 2 år så det är väl inte så konstigt att hon tycker att det är ett sår som syns gör "ont".

Mogge ringde för drygt en timma sedan och sa att han mest troligt var på väg hemöver snart =) Så då behöver inte Susanne vara barnvakt åt barnen idag från det att vi åkre tills dess att Mogge skulle komma hem.. MEn tusen tack ändå! Och tack för att du erbjöd dej att komma in på sjukhuset och tack för att du sagt att du kan vara barnvakt på Söndag om det behövs..Och tack tack tack!! 

Kelly bajsar och bajsar hela tiden, från det att vi vaknat har jag bytt 5 bajs blöjor och det är messt bara liiite slem..Men hon klagar inte på mog ont, så jag vet  inte varför hon är så i magen...?

Nu ska jag packa det lilla jag ska ha med mej i helgen och byta sängkläder i alla sängar!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Så där hade både ralf å mogge åxå ,två gånger när dom va liten, dom va åxå 2 år första gången , det sitter i ca en vecka . stackars kelly.

Hälsa alla å lycka till i ullared.

kramizz

2009-06-05 @ 10:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0