Sällskap hela dagen!

I förmiddags åkte jag och barnen till Sandra med familj för att b l a kolla på Stellas häst och umgås såklart. Trevligt var det och Stella var super duktig att rida på Pricken Alfons och Kelly vara båda väldigt reserverade men tillslut mjuknade Alfons och vågade både klappa och pussa på Pricken, men nån ridning ville ingen av dom prova på.










På väg hem ringde jag Mogge och frågade om han ville möta upp oss i Svenstavik för en tripp på Dollar. Det ville han och på vägen dit somnade Alfons och fick sova mednas vi andra 3 köpte koppel, mat, spån förvaring till kaninerna, ett regn ställ till Kelly och lite annat små plock .

När vi kom hem kom Emilia och Erik hit, vi var ute en stund men Alfons vaknade på helt fel sida och bara grät och grät och ville gå in, så det gjorde vi.
Erik hann med ett dopp i det iskalla vattnet med kläder och allt.





Och en liten stund senare for Mogge iväg till Sundsvall och vi inväntade Carro som var på väg. En stund senar kom hon och Emilia åkte iväg och hämtade våra pizzor som vi sen åt till sen middag. Efter maten tog carro med sej Kelly upp och gjorde iordning henne och lade henne i sängen. Lite skrik, men väldigt lite och sen sov hon. Så värdefullt att slippa en läggning och att inte ens behöva fråga om det :)

Emilia for hem och Carro var kvar tills det var hög tid att lägga Alfons, han somnade fort och nu sitter jag själv här och orkar inte göra något vettigt alls. Det vettiga tar jag imorgon, så tar jag det ovettiga (datorn) ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0