regn, regn och ännu mer regn =(

Även fast det regnat heeela eftermiddagen, så har vi vart ute och pysslat på med husvagnen, bilen, barnen, gården..
Jag och KElly gfick in för drygt en timma sedan och duschade, åt godis i soffan och mös. Nu la jag henne för en stund sedan och hon ville inte sova, så nu skriker hon såklart. Nu kom Mogge och Alfons in. Alfons har burit runt på sniglar, så helst skulle jag vilj aatt han duschade också innan han la sej, men bedömningen jag gör på humöret han, verkar det som att det bara blir tandborstning och sen direkt i sängen.


Lite bilder från Zoo innan jag slår ner arselet i soffan:

Vi hyrde en skrinda till KEllan







"Kolla björnarna mamma!!"






Mogge köper mat till getterna


Då vart man poppis=)






Blöt som en katt!! Men det blir lätt så när man klär sej i skinn jacka när det regnar .. Tanken var att vi skulle åka till Djungelhuset, men ångrade oss när det inte regnade i stan..Tydligen var det bara för stunden det var uppehåll


Kommentarer
Postat av: Syster.

Var det bättre på zoo nu än vad det var förut? Om jag minns rätt så var det inte så roligt där förut.

2009-06-13 @ 22:46:21
URL: http://lizamacknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft det rätt mysigt ändå :) Har dom gjort om någonting?

2009-06-14 @ 18:45:52
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0