Promenad och dollarstore

 I förmoddags klädde vi oss och gick ut, jag tyckte det var tråkigt att bara sitta på bron och titta på när barnen lekte, så jag föreslog en promenad. Barnen vart förtjusta i den idén och vi gick en bit och tog en skogsväg tillbaka hem till gården. Barnen skötte sej mer eller mindre exemplarsikt på våran lilla promenad fast att båda gick helt själv, så det var inte sista gången vi gick den rundan=)

När vi kom hem lagade vi mat som vi sen åt ute i dugg regnet. När vi ätit klart tyckte jag att det var hög tid för dom att sova och eftersom jag hade en del små saker jag behövde från affären tänkte jag att dom kunde sova i bilen på väg till Svenstavik...Det tyckte inte dom. Så vi gick hela familjen (-Mogge) på Dollar och även där gick det kanon bra.

På väg hem somnade Alfons men inte Kelly, så Alfons sover just nu i bilen och jag och Kelly har packat iordning fika och kokat kaffe som vi tar med oss till Busladan sen samt tvättat lite kläder.


Sötast


En till Sötast

Sparka boll i mål är roligt!


Ungefär så här ser jag ut i håret nu.. Hoppas Mogge gillar det när han kommer hem =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du är i håret!!! Kram

2009-06-10 @ 18:46:50
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fin du är i håret!!! Kram

2009-06-10 @ 18:47:06
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0