oj oj!

Tänkte bara ta mej tid att gratulera mej själv som har valt att leva med en man som fått tillbaka mer än vad jag trodde på skatten =)
Pengar är alltid välkomna!!

Kelly somnade redan vid klockan 18.30 utan minsta lilla gnäll (även igår somnade hon jätte snällt) Alfons sov rätt länge på dagen idag, så han sitter och kollar på spindelmannen, men ska innom det allra närmsta få pussa sin mor god natt.

Imorgon ska vi först till min mamma på förmiddagen och klockan 15 ska vi vara tillabaka i Myrviken för Alfons 3 års kontroll. Det ska bli spännande att se hur långt efter/före han ligger om man jämför med andra 3 åringar. Och ja, jag vet att man inte ska jämföra, men det jag menade var att se om han får godkänt på kontrollen. 

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker det är jätteskönt att det går fort. Jag hinner inte gå o oroa mig för allt som kan bli fel och jag hinner inte tröttna. Än så länge iaf ;)

Jag mår jättebra faktiskt. Är lite less på toa-besöken på nätterna bara, haha!



Spännande med 3-årskontroll :)

Jag är ganska "bra" på att jämföra med andra barn. det är hemskt och jag försöker låta bli men det är svårt. Jag är ju såklart stolt oavsett om Felicia är före eller efter men jämför gör jag ändå... Skäms

2009-06-09 @ 20:38:32
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Marleen Kangru

Var ju tvungen att gå in och kolla mitt bankkonto när jag läste ditt inlägg, och japp, skatten är utbetald både till mig och Mats...



Det ska in på semesterkontot... :)

Vad ska ni hitta på för skatten?





Lycka till på kontrollen...

2009-06-10 @ 08:13:01
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0