medans färgen torkar...

..Tar jag mej en sväng om i blogg världen!

Dessvärre vart det inte sovrummet som målades idag, det vart ett helt annat rum och varför vet jag inte. Infall kanske?
Jag började redan igår kväll efter att barnen lagt sej och imorse när jag vaknade var jag helt mör i armarna efter ha rollat taket 3 gånger (det är inte lätt när man  är drygt 153 cm lång även fast man har förlängningsskaft)
så något sovrum tror jag inte det blir målat ikväll, ev  att jag börjar lite lätt och lämnar taket till Mogge.

Jag har även försökt klä om soffan, men det är bara att inse att hur mycket man än försöker, så är den för ful för att klä om och det är bara att låta den vara grå och ful tills vi köper en ny =(

Så nu har jag målat och poppat "when it was good" på hög volym för mej själv!

Var på utvecklingssamtal förrut också, det gick bra och vi satt och pratade i 2 timmar om allt och inget :-)

Nu sk ajag kolla om det torkat och är redo för en omgång till.

Kommentarer
Postat av: nettan

det ligger i mora :-D

2009-06-23 @ 22:40:11
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0