Kräfta!

Idag har det blitt väldigt mycket tid spenderat i solen på jobbet och det resulterade så klart i att jag ser ut som en kräfta. Värst är ryggen och axlarna!

Idag har jag även tagit första doppet i storsjön, även det med jobbet och med kläderna på.. Soltorka fungerar hur bra som helst när det är så här varmt =)

Efter jobbet kom jag hem till maken, barnen, joel, Danne och Susanne som satt och åt mat som Susanne tillagat medans dom andra jobbade här ute på gården. Det kom nämligen ett lastbilslass med grus hit i morse som dom har skottat ut till de rätta ställena.

Nu ska jag lägga Alfons.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Ser också ut som en kräfta!!

2009-06-26 @ 21:13:09
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0