Kalvar!!

Hahaha, ja jag vet att det heter kalvar=) Det var kalavar och inte föl jag menade på förra inlägget!

Igår efter barnen lagt sej passade jag på att andvända förpackningen med slingor som jag köpte på Gekås, så nu är jag lite ljusare uppe på skallen och trivs redan mycket bättre!

MEdan jag hade färgen i håret kom Evy och Nini hit och höll mej sällskap och kollade på husvagnen som Mogge och barnen köpte medans jag var på roadtrip och drack kaffe med mej. Trevligt trevligt!

Appropå husvagnen så är den inte snygg på en fläck, men förmodligen går den åtminstone att fräsha upp genom att ge utsidan en rejäl omgång med högtrycken och med en hög dos tålamod..Alltså blir det Mogges jobb ;-)
Jaja, den duger för Mogge att sova i i Sundsvall och även för oss att dra genom Sverige om vi skulle vilja det, och det är ju huvudsaken.

Barnen sover än så jag passar väl på att läsa lite bloggar så här på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Så snart vi har glömt hur jävligt det var att köra 200 mil ;-)

Fredrik vill nog åka snart som det lät.. =)

2009-06-09 @ 11:07:05
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0