Jisses vilken natt!!

Först och främst så somnade inte jag först klockan var närmare 02, jag kunde verkligen inte koppla av och sova. Klockan 03.15 vaknar jag av att Alfons skriker att han tappat nåt. Jag går upp till honom och försöker få honom att somna om. Men det resulterade bara i att jag somnade i hans säng och han låg vaken. Jag vart irreterad eftersom han var pigg och inte ville somna. Han väcker mej gång på gång av att han visserligen bara gosas med mej, men jag ville ju sova och 'ven att hanskulle göra det.
Klockan 05 vaknar jag av att Kelly skriker. Alfons hade somnat om, men det hade inte Kelly några planer alls på. Så jag tar med mej henne till våran säng i tron omatt hon skulle somna om.. Icke, det ville hon inte!
NAtten har inte innefattat specielt mycket sömn och det är så typiskt att Alfosn vaknar eftresom jag sa till Evy igår att han aaaldrig vaknar på nätterna.. Tji fick jag! Nästa gång ska jag tillägga ett "peppar peppar" när jag säger nåt sånt.

Typiskt att jag har stängning idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0