Igår!

Igår packade jag mej in till stan i hettan redan klockan 9 för att hinna med en shopping tur på stan innan det var dags att hämta upp Emma.
På stan var det lugnt och det tackar jag för då rea ställen var många =)

Detta fyndade jag:


Klänning 49:-


Flip flops 49:-


Linne och shorts 49:-/st


byxor 49:-/st


2 kepsar 15:-/st till Kelly skor till Affe 29:-


T-shirt 59:- (ta 3 betala för 2) shorts 49:- Till Kellly


Klänning 59(?):- Tights ca 59:-/st (ta 3 betala för 2) till kelly


Set till Kelly 129:-


Shorts till Kelly 49:-


Set till Affe 79:- 2 t-shirtar ca 69:-/st ( ta 3 betala för 2) även det till Alfons


T-shirt 49:- och kalsonger 49:- för alla 4 till Alfons.

När jag hämtat upp Emma bestämde vi att vi skulle åka in på stan och äta samt gå en sväng. Sagt och gjort!
Vi hade det mysigt i några timmar och sen åkte vi hem till Emma där jag vart bjuden på glass och kaffe.

Efter en stund åkte jag hem, slängde mej i duschen och började förbereda middagen. Vi grillade tillsammans med Mogges nya jobbar kompis och hans tjej, mycket trevligt folk!
Jag som hade tänkt åka iväg på "Kvarna" om huvudvärken släppte, den släppte men vi hade så trevligt att jag kände för att stnna hemma.








En till Alfons var med igår =)

Några öl slant det ner och det var väääldigt gott, barnen var vaken och ute länge med oss, men inte fick vi någon sovmorgon för det inte =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att det är fler som varit på lindex och köpt 15kr-kepsar! :)

2009-06-28 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0