Han är hemma!!

Nu har vi fått umgåts hela familjen ett tag =) Barnen har just lagt sej och jag och maken ska väl mysa i soffan antar jag.. Båda två är trötta, Mogge kan jag förstå han har ju trots allt jobbat arselet av sej i veckan, men ja, jag har ju haft semester med barnen ju..

Sandra och Stella kom ju aldrig förrut eftersom Stella var klen, så vi tog en promenad till istället.. Bättre än inget iallafall.

Efter Mogge kom hem åkte vi iallafall och käkade på Pelins och när vi kom hem kom Mogges jobbarkompis och hans tjej och hälsade på.. Trevligt folk verkar det vara =)


På promenaden idag..



plocka blommor


"Åhh en snigel"...


.."måste klappa också"


Super äklig tycker jag!!


Luktar på grannens blommor




Kellan ville inte vara med på bild idag, så då fick hon slippa det också.

Imorgon ska vi ev på zoo, det beror på om det regnar eller inte. Lite regn kan man ju stå ut med, men är det ösregn så blir det nog Djungel huset istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0