God morgon allihopa...

..Har ni sovit gott inatt, gomorgon allihopa har ni drömt nånting inatt? God mooorgon, god mooorgon allihop!
(sång)

Inatt har det inte blitt många timmars sömn, kan tyvärr/tack och lov inte skylla det på någon utav barnen, utan bara på min egna rena och skära dumhet, som ska vara vaken till klcokan 01 på natten, när jag vet att jag ska kliva upp kl 05.30..
jaja, kanske att jag somnar tidigt ikväll istället..?

Idag efter jobbet så ska mina barn och restenav deras dagis iväg till "bus-ladan" i Hällne(?) på någon slags dagis avslutning. Det blir kul att träffa alla föräldrar och att dessutom få se mina barn tillsammans med alla deras kompisar. Jag tror att man skulle ha med eget fika, så jag går på ICA pårasten och köper något smaskigt till barnen att tugga på =)

Nu ska jag gå upp och väka barnen, alla deras kläder ligger framme, så det bör gå fort att göra dom irdning idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0