GLAD!

Blir jag istället av att Alfons vart utan blöja hela dagen utan en enda olycka =)

Dessutom blir barnen glada av den här:







Bara ett skyddsnät som saknas för Kelly har inga som heslt begrepp om att man kan ramla och slå sej fördärvad.

Igår efter jobbet köpte jag med mej lite färdigmat såsom köttbullar, korv, lax, pärsallad, fetaost, majs och dricka med det mötte jag upp Mogge och barnen hos Evy där även Emma och Maritha var. Alla åt och mådde gott.












När vi kom hem la vi barnen och sedan slogs vi mot myggen medans vi satte ihop studsmattan för att överraska barnen med i morse :)

Nu ska jag försöka få Alfons att vilja sova... Måste komma ihåg att säga till pådagis imorgon att han inte får sova alls, det är jobbigt att ha barnen vaken så här länge när jag har jobbat på dagen och dessutom är själv på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0