Djungelhuset...

..hade jag tänkt ta med barnen på idag, men tur var det väl att vi inte for eftersom jag, för det första, förmodligen inte ens tagit mej dit med lilla Jettan, den hade lättat och blåst mej någon helt annan stans i stormen som vart idag. För det andra, om jag mot förmodan tagit oss dit så hade jag mest troligt somnat i en hoppborg, bollhav eller varför inte direkt på golvet. Barnen hade rymt och jag hade just nu letat dom med hjälp av polis och andra frivilliga.
För det tredje så hade vi aldrig blivit bjudna på middag hemma hos Emilia och Anders idag och då hade jag behövt laga mat själv.

Jag har vart riktigt super trött hela dagen och jag antar att det beror på vädret, fy och ush! Ska det verkligen vara snö blandat regn mitt i Juni?!
Det kan även bero på att jag sovit i sängen i helgen och gått in i någon extra djup sömn. Jag sover ju annars på soffan när inte Mogge är hemma så kroppen är inte van att sova bra ;-)

Efter vi kommit hem från Emilia m. fam. så kom Evy hit och drack kaffe med oss, så jag har inte behövt vara ensam vuxen allt för mycket den här dagen heller =) Mogge åkte redan klockan 13 idag eftersom han skulle börja jobba 16.30 och dessutom dra med sej husvagnen som han köpt och med den gamla Audin så kan det ta tid att åka ca 25 mil.

Nu ska jag sätta mej i soffan med Alfons en liten stund och snart ska han få sova.


Mor och dotter lika fotogeniska båda två...NOT!


Kan suga på stortån om hon inte får nappen på en gång :)

Kommentarer
Postat av: Yngsta Svägerskan

2009-06-14 @ 21:41:24
Postat av: Marleen

Så lika ögon ni har... :):)



2009-06-14 @ 21:42:07
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha..vilken målande beskrivning över hur det hade kunnat sett ut på djungelhuset:P Du e rolig du!

2009-06-15 @ 21:26:55
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0