Det perfekta jobbet...

.. måste verkligen vara att jobba på förskola, iallafall när det är sånt här väder =)

Kelly har vart sur, trött och grinig ända sedan jag slutade jobbet, så redan klockan 18.30 fick hon gå och sova. Innan dess var vi ute och lekte med vatten och kaninerna, men det var hett. Förmodligen var det därför Kelly var på dåligt humör, det blir för mycket av det goda helt enkelt.

Alfons ska snart gå och lägga sej men just nu tittar han på Hugo Djungeldjuret....På danska! Han ville det, så då fick han väl det då...(?)



Barnen ger Zoo och Grön mat innan dagis.







Och leker med vatten efter dagis.



Kommentarer
Postat av: Marleen



Så mysigt med kaninerna...



och jag kan tänka mig att mamma inte är så olycklig att barnen plockar maskrosbladen hemma och matar dem med...

2009-06-25 @ 22:08:59
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: hanna

jag ska önska sånt här väder jämt bara du trivs på förskolan å inte slutar. Inte före lolan e förgammal för att gå där iaf:-) trevlig helg

2009-06-27 @ 06:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0