Dagens...

DAGENS VILL HA: Bukplastik operation!!
DAGENS KLÄDSEL:  Jeans och t-shirt
DAGENS SMINK: Har inte hunnit komma till det än
DAGENS FRISYR: Frisyr?! Måste man ha det??
DAGENS HÄNDELSE: Roadtrip med Sandra, Emilia och Malin!
DAGENS LÅT: Hallon saft med Smurfarna
DAGENS PLANER: Ta hand om Kelly, invänta Mogge och sen åka till Ullared!
DAGENS SAKNAD: Saknar både Mogge och Alfons eftersom jag vart utan dom ett tag nu 
DAGENS DUMMASTE: Löken som gör att mina ögon forsar!
DAGENS SJUKA: Dotra
DAGENS DROG: Sängen lockar, gills det som drog?
DAGENS KRAM: Av Kellan
DAGENS PUSS: Har nog inte fått nån än.
DAGENS KÖP: Inget alls
DAGENS GODIS: I en riktigt gammal rulle med små sura godisar som jag hittade i skafferiet. 
DAGENS HUMÖR: Som vanligt. 

Kommentarer
Postat av: Mona

Här i HH finns det kliniker som fixar det mesta tror jag. Jag ska till en och prata med en läkare den 10:e hoppas jag. De fixar tydligen åderbrock men jag vill kolla upp hur de gör först. Förhoppningsvis r det billigt och bra och då kaaanske jag kommer hem med snygga ben.

2009-06-08 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0