ARG!!

Åhh jag blir så arg när Alfons vägrar att sova!!

Nu har han legat och grinat och gnällt en stund, när jag hörde att Kelly började vakna till var det bara att slita upp han ur sängen  och placera han i soffan och med den argaste rösten jag kan få till säga -"NU SITTER DU HÄR, UTAN LEKSAKER, UTAN FILM, UTAN NÅGOT, FÖR KELLY SKA DU DÅ INTE FÅ VÄCKA MED DITT GNÄLL!!!"
Och avslutar så klart meningen med standarden"JAG BLIR VAAAANSINNIG"  :-(
Jag avskyr när det ska tjorvas på kvällen och extra arg blir jag när Kelly somnat utan gnäll och då ska Alfons börja istället *Mutter mutter*

Så nu vet jag att Alfons kommer att berätta för alla han träffar att mamma är vansinnig.

Kelly somnade förövrigt utan napp för fjärde natten i rad och helt utan på dagtid har hon vart också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0