Annars idag..

..förrutom att göra klart buren, hämtat kaniner och lekt med dom, så har jag och barnen vart bort till Susanne, Joel och Danne medans Mogge klippte gräset. Efter det följde dom med hit och åt middasg med oss. Treb´vligt med middgassällskap =)

Nu på kvällen har jag vart ut och gjort ett tak av bambupinnar på buren, men det ska göras riktigt sen med en lucka av något slag, nu får man lyfta buren för att byta vatten och så..Men men huvudsaken att dom inte rymmer.


Kelly ligger i mitt knä och äter bulle hos Susanne =)

Nu ska vi kolla på en av de nya Wallander filemrna=)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad roligt med kaniner=)!! förtår att Kelly o Alfons tycker dom är roliga=)) såg att du skrev att ni får lyfta på buren för att byta vatten oså kom o tänka på att kaniner är duktiga grävare så akta så dom inte gräver sig ut...



Hoppas ni hade en bra midsommar=)

2009-06-21 @ 13:36:25
Postat av: Anonym

DANNE,susanne och joel om jag får be

2009-06-21 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0