24x10.5=252

252 är alltså antalet gånger som barnen inatt lyssnat på "min kära lilla ponny"

Dom skule promt ha den igår när dom skule sova, den och enbart den! JAg fick sätta deras stereo på repeat och hela natten har alltså just den låten spelats för mina barn.. Tok ungar!

Nu är iallafall både jag och barnen klara för dagen som vi ska spendera på olika håll-jag i hackås och barnen på dagis.
Efter att barnen slutat ska vi hem och städa, både nedervåning och övervåningen ska få sej en omgång idag. Man måste ju passa på när det är sånt här skit väder.

Nus ka jag gosa lite med Kelly som sitter i mitt knä och kolla påAlfons när han ritar på grejen han fick av Evy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0