Yeeey!

Semester!!

Idag var Alfons med mej på jobbet, det var han+ 4 andra barn och det gick kanon bra!
Efter vi ätit lunchen och druckit kaffe åkte jag och min son in till stan och köpte en DVD spelare till bilen med dubbla skärmar-en till varje barn =)
Medans jag och Alfons var ute på diverse spännande saker idag, så var Mogge hemma tillsammans med min farfar och Danne som rev upp hallgolvet, la ner värmeslingorna, på med gips, klippte gräs och trimmade lite ute.
Kelly hade turen att få vara hos Susanne, Joel och Marie-Louise hela dagen. Efter jag hämtat upp Kelly åkte vi till Emilia där vi ivanlig ordning vart bjudna på fika och barnen underhöll oss med sång och dans.

När vi tillslut kom hem var det bara att sätta igång att städa bort allt damm från gipset medans Mogge och Danne var ute och lekte med barnen.

GLASS BILEN KOM UPP PÅ GÅRDEN!!!

Imorgon ska jag bjuda på lite bilder, men nu tror jag att vi ska kolla på film!

God natt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Såg du mejlet jag skickade till dig ang. DVD till bilen på Blocket med 2 skärmar för 850:-?

2009-07-17 @ 08:19:52
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Anonym

VAd skönt med semester snart :)



Det namn jag gillar bäst är Ofelia... Sen har jag några andra förslag om Stefan skulle avsky det. Kallar bebisen det så han hinner vänja sig, haha! Det passar så bra ihop medFelicia också :)

2009-07-17 @ 09:25:46
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0