Skyddsnät, nästa!!

Kelly är helt vild på studsmattan, så i helgen MÅSTE vi inföskaffa ett nät att ha runt om.




Fin frisyr får man också när mattan är statisk och man svettas som en tok.








Kelly hoppade hejdlöst i minst en halv timma, mitt i solen, så svetten rann av henne. När hon tillslut satte sej en stund passade jag på att ta ner henne så att hon inte skulle få värme slag.





Mamma ringde för en stund sedan och frågade om hon fick ha barnen ett dygn nästa vecka helst mellan Tisdag och Onsdag för de andra dagarna jobbade hon. Men jag sa att hon bara fick ha Alfons då eftersom Kelly fyller år, då vill jag minsann ha henne och ge henne lite extra lyx, bara oss tjejer emellan. Då passar vi nog på att hitta på något om inte jag jobbar så sent vill säga.
Men en annan gång får hon gärna ha båda barnen, det verkar inte vara så många som vill de, så man får ta de chanser som ges ;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

härliga bilder =)

2009-07-05 @ 19:52:35
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0