Shopping med Emma!

Idag var jag och Emma runt på diverse affärer i stan och shoppade glatt!
Innan vår shopping rundra drog igång käkade vi på McDonalds och jag var duktig och tog en sån där skit tråkig kyckling sallad som inte smakar något alls =)

Detta vart mina fynd idag:


50 kronor styck på IXO


Trosor!! mellan 19 och 29 kronor styck.


Skor till Affe


Skor till mej =) Ballerinorna kostade enbart 20 kronor.. dom andra var lite dyrare.


Nu ikväll har jag målat första lagret med färg på Kellys rum, det vart inte rosa, det vart blått =)


Mogge håller påatt byta skithus stol, men det verkar inte gå jätte bra att fästa den i golvet, men funkar gör den tydligen iallafall :)

Nu ska jag lägga mej i soffan, så god natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Ballerina var tokfina!

2009-07-20 @ 09:45:23
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0