regn, regn och åter en jävla massa regn!!

Skit väder idag..Ingen som missat det antar jag.

Idag har iallafall jag och barnen vart bort till Carro m. familj och hälsat på, grattat Rasmus (som fyllde år i April), fikat och surrat. Trevligt och alldeles för sällan som jag tar mej i kragen och åker dit!

Efter det åkte vi hem för att kolla på Mogge som håller på att klinka halls golvet och för att få lite bättre ordning i Kellans rum. Golvet ser ut att bli fint och Kellys rum vart rätt bra det med =)

fick besök en stund på eftermiddagen och när dom åkte var det dags att lägga barnen. Sedan dom somnat har jag vikt tvätt, hängt tvätt, stoppat i en maskin till med tvätt, plockat iordning i köket och inspekterat Mogges jobb (stått med pek pinnen och så..)

Nu ska jag inte göra så mycket mer än att vara sällskapsdam till Mogge.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men Carro Rasmus fyller i juni o Oliver i april =) sen så är ju inte vi heller så jättebra på att komma på födelsedagen =) Kram

2009-07-20 @ 20:38:51
URL: http://dacarro.blogspot.com
Postat av: Marleen

Lite bilder till dem som är intresserade av hur klinkersgolvet ser ut ??



:)

2009-07-20 @ 21:34:32
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0